1. Opći dio
1.1 Sve usluge s online trgovine TOPPIK-KOSA (u daljnjem tekstu “trgovina” ili “TOPPIK-KOSA”) usklađene su s Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot-UPB2) i temeljene na međunarodnom kodeksu zajedno s preporukama GZS-a, izvodi LEGIT D.O.O, Brnčičeva ulica 13, 1000 Ljubljana, Črnuče, Slovenija (u daljnjem tekstu “pružatelj”).
1.2 Klijent ili kupac ili korisnik u daljnjoj obavijesti znači: osobni kupac, samozaposleni vlasnik trgovine, tvrtka ili organizacija kojoj pružatelj pruža uslugu.
1.3 Uvjeti poslovanja primjenjuju se na sve usluge koje pružatelj nudi i bave se svim pravima korisnika, radu TOPPIK-KOSA i svim pravnim ili poslovnim odnosima između davatelja usluga i kupca, u svim radnim uvjetima.
1. 4 Kupac koji želi kupovati na TOPPIK-KOSA trgovini ili dobiti pravo da to učini, mora se registrirati. Korisničko ime je njegova/njezina email adresa. Korisničko ime i lozinka, koje posjetitelj/ica dobiva putem pisma za potvrdu emaila, nedvosmisleno definiraju i vezuju korisnika/cu s unesenim podacima. Korisnik/ca može samostalno mijenjati zaporku, no za promjenu korisničkog imena ili promjenu emaila mora se za to javiti na [email protected]. Korisnik/ca će biti obaviješten putem emaila kada je promjena izvršena.
2. Obaveza pružatelja usluga i kupca
2. 1 Pružatelj usluga ne jamči točnost podataka (slike i teksta) na web trgovini TOPPIK-KOSA, jer se zbog prirode poslovanja preko interneta ponude mijenjaju brzo i često. Za eventualne pogreške u opisu robe u web trgovini TOPPIK-KOSA ne preuzima odgovornost.
2. 2 Pružatelj usluga obvezuje se da će se usluge izvršiti s najboljom mogućom kakvoćom i u dogovorenom vremenskom okviru.
2. 3 Pružatelj usluga obvezuje se da će kupcu uvijek osigurati:
– Identitet tvrtke (naziv i registrirana adresa te registracijski broj).
– Kontaktne informacije za brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon …).
– Ključne činjenice o robi ili usluzi (također postprodajne usluge i jamstva).
– Dostupnost artikla u ponudi (u razumnom roku).
– Uvjete isporuke robe ili izvršenje usluge (mjesto, način i vrijeme isporuke)
– Da se sve cijene jasno i nedvosmisleno utvrde i mora biti jasno, da li one uključuju i porez i troškove prijevoza.
– Način plaćanja i isporuke.
– Valjanost ponude.
– Vremenski okvir, u kojem se još uvijek može odustati od ugovora i uvjeti za povlačenje (uključujući to ukoliko postoje neki troškovi uključeni u odustajanja od ugovora).
– Objašnjenje postupka žalbe (zajedno sa svim kontaktnim informacijama za osobu zaduženu za službu za korisnike).
2. 4 Unos osobnih podataka prilikom registracije i kasnije pri kupnji u web trgovini TOPPIK-KOSA se koristi isključivo za pravilno izvršenje naših usluga. Pružatelj usluga nikada neće prosljeđivati, davati u zakup, prodavati ili u bilo kojem drugom obliku trgovati s vašim osobnim podacima. Osim toga, vaši osobni podaci nikad neće biti korišteni na način na koji ne podržavate ili se slažete.
2. 5 Narudžbe prihvaćene prije 12:00 bit će upućene kao prihvaćene narudžbe tog istog dana, a datum isporuke počinje se računati od tog dana. Dogovoreni datumi isporuke mogu se mijenjati u slučaju više sile, poput prirodnih katastrofa ili duljih električnih ili internetskih prekida.
3. Promjene u uvjetima poslovanja
3.1 Trgovina. zadržava sva prava na promjenu uvjeta bez najave. Promjene stupaju na snagu u trenutku kad se objave na web trgovini.
3.2 Korištenjem usluga i registracijom na www.toppik-kosa.hr slažete se da ste potpuno svjesni i prihvaćate sve gore navedene uvjete poslovanja.
4. Ponuđeni artikli i usluge
4.1 TOPPIK-KOSA zbog prirode poslovanja na internetu često i brzo mijenja svoju ponudu. Pružatelj ne preuzima nikakvu odgovornost, izravnu ili neizravnu, naknadu ili bilo kakvu drugu odgovornost za točnost podataka navedenih na web trgovini www.toppik-kosa.hr.
5. Postupak naručivanja i kupnje
5.1 U web trgovini www.toppik-kosa.hr roba se prodaje samo putem interneta. Ako kupac želi kupiti robu po cijenama internetske web trgovine i osobno preuzeti robu u trgovini TOPPIK-KOSA, to mora naglasiti u trenutku kupovine na www.toppik-kosa.hr kao osobno preuzimanje, u drugom slučaju predmeti se prodaju po cijenama koje su određene za TOPPIK-KOSA fizičke trgovine. Poslane narudžbe smatraju se konačnim. U slučaju pogrešnog ili otkazivanja narudžbe, kupac može ispraviti ili otkazati svoju narudžbu samo dok ne primi e-mail poruku “Narudžba je dovršena”. Nakon što kupac dobije e-mail poruku “Narudžba dovršena” otkazivanje narudžbe nije moguće. Trgovina u slučaju da vidi da pod uvjetima poslovanja ne može obraditi narudžbu, pridržava sva prava za odbijanje narudžbe i vraćanje sredstva kupcu. Kupac može odbiti ili otkazati narudžbu samo prije nego što primi e-mail poruku “Narudžba je potvrđena”.
5.2 Postupak naručbe:
Nakon predaje narudžbe, kupac dobiva e-mail poruku o tome da je narudžba potvrđena – “Narudžba je potvrđena”. Više informacija o statusu narudžbe možete pronaći u web trgovini pružatelja usluga.
Pružatelj provjerava narudžbu (provjerava datum isporuke i mogućnost dostupnosti robe) i konačno potvrđuje ili odbija narudžbu (navodi zašto je narudžba odbijena) s porukom potvrde narudžbe. U nekim slučajevima, pružatelj usluga može kontaktirati kupca telefonskim pozivom na broj, koji je kupac ostavio u registracionom ili narudžbenom obliku radi provjere adrese isporuke, vremena isporuke itd.). Za robu, koju dobavljač nema na zalihi u svom skladištu, ona je isključivo vezana na rokove isporuke i vremena dobavljača i u kojima dobavljač može isporučiti robu pružatelju, a pružatelj ažurira kupca na najnovije datume isporuke. Ako je vrijeme isporuke predugo i kupac ne želi čekati, može kontaktirati pružatelja usluge, koji će mu iznijeti stavku iz narudžbe, a pružatelj vraća sredstva (ako je plaćena unaprijed) i ostale aritikle u narudžbi se mogu poslati kupcu ili na zahtjev kupca, cijela narudžba može biti otkazana. Ako je dobavljač najavio pružatelju da je isporuka robe tri mjeseca ili više, pružatelj otkazuje nalog kupcu s obzirom na to da roba nije dostupna. Danom odbijanja narudžbe otkazuje se narudžba kupca. Pružatelj ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo kakve štete koje bi mogle nastati zbog dugih rokova isporuke ili robe koja nije dostupna, pružatelj nema vlastito skladište.
5.3 Kada pružatelj pripremi robu i isporuči je, obavještava kupca o tome putem e-maila da je narudžba poslana. Poslana poruka također uključuje informacije o jamstvu i o tome kome se kupac može obratiti ako postoji kašnjenje u roku isporuke ili u slučaju pritužbi ([email protected]).
6. Cijene
6.1 Sve cijene na web trgovini TOPPIK-KOSA uključuju PDV, osim ako je navedeno drugačije. Cijene na web trgovini vrijede samo za narudžbe putem web trgovine i za narudžbe koje se plaćaju u gotovini. Online cijene vrijede samo za registrirane korisnike, a za neregistrirane korisnike se naplaćuju prema cijeni u trgovini TOPPIK-KOSA.
6.2 Cijene vrijede u trenutku slanja narudžbe i nemaju unaprijed određenu vrijednost. Cijene vrijede samo uz plaćanje gore navedenim metodama i u gore navedenim uvjetima poslovanja.
Unatoč neprekidnim naporima, pružiti najnovije i točne podatke, može se dogoditi, da podaci o cijeni budu pogrešni u slučaju da se cijena promijeni tijekom obrade narudžbe. U tom slučaju pružatelj će omogućiti kupcu da otkaže narudžbu i ponudi rješenje koje je korisno za obje strane.
Ugovor o kupoprodaji između kupca i pružatelja usluga sklapa se u trenutku kada dobavljač potvrdi kupčevu narudžbu, kada kupac primi e-mail poruku “Narudžba je završena”. Od tog trenutka sve su cijene i drugi uvjeti fiksni i za pružatelja i za kupca. Popusti i promotivni kodovi se ne zbrajaju.
7. Odustajanje i vraćanje
7.1 Kupac ima pravo da u roku od 14 dana po primitku robe (ili potpisivanjem ugovora ili nakon završene usluge) odbije ponudu. U tom slučaju morat će obavijestiti pružatelja usluga u pisanom obliku putem pošte ili e-mailom na [email protected]. Kupac nije dužan/a navesti razlog odustajanja. Povratni period započinje sljedeći dan nakon primitka robe. Jedini trošak koji kupac ima uz povlačenje iz ponude je trošak povratne pošiljke robe. Roba se mora vratiti pružatelju usluga najkasnije u roku od 14 dana od podnošenja zahtjeva za odustajanje od ponude, a pružatelj usluge mora vratiti kupcu trošak vraćenog artikla. Za praćenje kada su sredstva vraćena kupcu, povrat može biti uplaćen samo na bankovni račun kupaca. Nema povrata novca!
Ako je kupac već počeo upotrebljavati proizvod ili bilo koji drugi artikal, otvoren/a je iz pakiranja, odustajanje od ponude više nije moguće.
Vraćena roba mora se vratiti neoštećena i u nepromijenjenom broju, osim u slučajevima kada je roba bila oštećena, izgubljena, slomljena ili je njezin iznos promijenjen i nije bila krivnja kupca. Originalna ambalaža je bitan dio artikla i propisuje ga proizvođač (u skladu s 36. člankom Zakona o zaštiti potrošača), jer je nužno da se vrati u eventualnom povratu robe i mora biti u izvornom stanju, tako da ne oštećuje i ne mijenja količinu.
7.2 U slučaju povrata povratak artikala je jednostavan i pruža vam ugodno iskustvo prilikom online kupovine. Ako kupac nije zadovoljan proizvodom, mora o tome obavijestiti pružatelja usluge u roku od 15 dana od primanja artikla. Artikal mora biti vraćen pružatelju usluge u roku od 30 dana podnošenja kupca i prijave poslane na [email protected]. Roba se mora vratiti na adresu tvrtke, koja je navedena ispod.
Ne prihvaćamo povratne pošiljke uz naplatu!
Predmeti se moraju vratiti u originalnom pakovanju i ne smiju biti oštećeni, prljavi ili vizualno u upotrebljenom stanju. Originalni račun i sva dokumentacija moraju biti uz povratnu pošiljku. Naplata povratne pošiljke snosi kupac.
Ako su ispunjeni svi gore navedeni kriteriji, vratit ćemo vam novac u roku od 15 dana u vrijednosti vraćenog predmeta ili ga, na prošnju kupca, zamijeniti za neki drugi predmet. Troškovi poštarine ne podliježu povratu i ne vraćaju se kupcu. Nakon isteka roka od 15 dana više nije moguće vratiti robu.
8. Sigurnost vaših osobnih podataka i komunikacija
8.1 Pružatelj koristi odgovarajuće tehnološke i organizacijske resurse za zaštitu prijenosa i spremanje osobnih podataka i plaćanja. Pružatelj usluga u tom smislu koristi 256-bitni SSL certifikat izdan od strane ovlaštene organizacije. Za sigurnu autorizaciju i transakcije s kreditnim karticama zaduženi su TOPPIK-KOSA i Paypal ili Adyen. Autorizacija kreditnih kartica vrši se u stvarnom vremenu uz neposrednu provjeru podataka u banci. Brojevi kreditnih kartica ili bilo koji drugi podaci o uplatama izvršenim na mreži ne spremaju se.
Pružatelj jamči za dugoročnu zaštitu vaših osobnih podataka i podataka koje ćete predati prilikom registracije i prilikom naručivanja robe.
Pružatelj na neodređeno vrijeme sprema IP adrese svih posjetitelja na web trgovini TOPPIK-KOSA. Za registrirane članove, pružatelj usluga sprema: ime i prezime, e-mail adresu, kontakt broj, primarnu adresu i adresu za dostavu, zemlju porijekla i vrijeme i datum registracije.
Pružatelj koristi te podatke isključivo za izvršavanje narudžbi (slanje informativnog materijala, ponude, fakture) i sve ostale potrebe za komunikacijom s kupcem.
Podaci kupca neće se dati neovlaštenom osoblju. Međutim, obveza je kupca da čuva svoje osobne podatke, osim toga čuvajući svoje korisničko ime i lozinku i koristeći odgovarajući antivirusni softver na svom osobnom računalu.
8.2 Pružatelj će stupiti u kontakt s kupcem putem sredstava daljinske komunikacije samo ako kupac to ne dozvoli.
Promotivne e-poruke sadržavat će:
- Jasno prikazane poruke od pružatelja usluga.
- Poruke će biti jasno označene kao promotivni materijal.
- Razne promocije, akcije i druge prodajne ponude bit će jasno označene kao takve. Također, sudjelovanje u njima će biti jasno označeno.
- Otkazivanje pretplate iz promotivnog materijala bit će jasno označeno.
- U potpunosti ćemo poštovati kupce da ne primaju promotivne materijale.
8.3 Komentari kupaca i ocjene proizvoda koje kupci pišu i daju dio su funkcionalne trgovine i namijenjeni su zajednici kupaca. Komentari mogu napisati bilo koji registrirani korisnik TOPPIK-KOSA, a pružatelj ima pravo brisati ili odbiti uvredljive, neprikladne ili beskorisne komentare objavljene na web trgovini. Slanjem komentara korisnik u potpunosti pristaje na uvjete i odredbe te dopušta pružatelju da u komentaru objavljuje dio ili cijeli tekst u svim elektronskim ili drugim medijima. Pružatelj ima pravo koristiti tekst za neograničeno vremensko razdoblje i na bilo koji način koji je u komercijalnom interesu pružatelja, uključujući objavljivanje u dodatcima i drugim marketinškim komunikacijama. Autor komentara također uz komentar odgovara da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava za pisani komentar i da on prenosi ta prava isključivo bez vremenskog ograničenja pružatelju usluge.
9. Jamstvo in servis
Garancijsko razdoblje počinje s danom podizanja ili isporuke naručene robe. Garanciju osigurava proizvođač ili uvoznik, koji je odgovoran za garancijske uvjete.
Garancija proizvoda navedena je na priloženom garancijskom listu. Garancija ne vrijedi za potrošne materijale koji se neprekidno upotrebljavaju ili trošenju (poput trake, tonera, baterija itd.). Artikli koji se oštete u garancijskom razdoblju bit će popravljeni ili zamijenjeni najkasnije u roku od 30 dana, a ako to nije moguće, proizvod se zamjenjuje novim na zahtjev kupca.
Proizvodi koji se isporučuju za popravke nakon isteka garancijskog roka bit će popravljeni nakon dogovora s kupcem ili će se poslati na popravke službenom prodavaču u najkraćem roku. Time kupac preuzima sve troškove koji su uključeni u popravke (rad, materijal, isporuka, itd …) Popravak radova i materijala naplaćuje se važećom cijenom TOPPIK-KOSA trgovine ili službene usluge. U slučaju mijenjanja proizvoda mijenjanje se vrši tek nakon uplate proizvoda. Kupac može pokupiti svoju robu tek nakon plaćanja svih troškova, koji su u to uključeni.
Jamstveni rok svakog artikla naveden je u detaljnom opisu. Opća garancija za sve proizvode je 1 godina, osim za proizvode za koje je drugačije navedeno. Garancija ne vrijedi za potrošne materijale. Garancija se može primijeniti uz originalni račun ili kopiju garancijske obavijesti. Vraćeni proizvod možete vratiti u trgovinu pružatelja usluga ili poslati izravno na službeni servis. Garancija je ukinuta u slučaju neispravne upotrebe, mehaničke štete i servisa od strane neovlaštenog osoblja. Ako nema podataka o garanciji, proizvod tada nema garanciju ili nema podataka o predmetu koji ima garanciju. U tom slučaju kupac može kontaktirati pružatelja usluge, koji će tada dati točne informacije.
10. Načini plaćanja
10.1 Uz dostavljenu narudžbu u TOPPIK-KOSA web trgovini kupac se obvezuje da će račun platiti na odabrani način:
- Plaćanje po dostavi.
- Plaćanje putem PayPala (plaćanje preko Paypal-a može imati postotak pristojbe po narudžbi. Naknada ovisi o državi i bit će dodana u naplati).
- Adyen kreditne kartice (MasterCard, VISA, AE, Diners, Maestro…).
10.2 Pružatelj usluga ispostavlja fakturu kupcu na trajnom mediju s navedenim troškovima i upute o tome kako se povući od ponude, kako vratiti proizvod ako je to potrebno ili moguće. Kupac je odgovoran za provjeru ispravnosti podataka na računu i mogućih grešaka i prijaviti pružatelju usluga eventualne greške u roku od 8 dana po primitku. Kasnije ne prihvaćamo primjedbe na pogrešne fakture. Ugovor o prodaji (narudžba kupaca) u elektroničkom obliku je spremljen na serveru pružatelja i dostupan je kupcu u bilo kojem trenutku u svom korisničkom profilu (Moj račun).
11. Dostava
11.1 Pružatelj će isporučiti robu ili usluge u dogovorenom roku. Pružateljeva usluga za dostavu paketa je GLS Group, ali pružatelj ima pravo korištenja različitih usluga dostave bez prethodne najave. U slučaju prihvaćanja robe preko usluge dostave, molimo vas da potpišete prateću dokumentaciju. Trošak dostave je 30 KN. Ako naručite iznad 270 KN trošak dostave je za kupca besplatan.
Ako odlučite platiti isporukom (samo za neke zemlje!) kupac mora platiti sve troškove isporučene robe i troškove isporuke dostavnoj tvrtki. A kupac je također dužan vizualno pregledati robu za bilo kakvo oštećenje na ambalaži i samom artiklu nakon isporuke robe.
Kupovinom u web trgovini i odabirom načina dostave kupac se slaže da ćemo dostaviti vaš telefonski broj, koji je dat u trenutku narudžbe, dostavnoj tvrtki, kako bi olakšala komunikaciju s kupcem i dostavnom tvrtkom.
Sve narudžbe isporučuju se u roku od 3-5 radnih dana nakon što je narudžba poslana.
12. Kolačiči
Osobni podaci naših korisnika jedno su od područja na koje obraćamo posebnu pozornost. Imajte na umu da su svi zahtjevi zadovoljeni i nekim slučajevima čak i premašeni jer je sigurnost podataka na prvom mjestu.
Voditelj online trgovin sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka (ZVOP-1-UPB1), dužan je zaštititi osobne podatke svojih korisnika.
Za potrebe poslovanja online trgovine prikuplja sljedeće korisničke podatke:
Ime i prezime,
adresu i mjesto prebivališta,
e-mail adresu (vaše korisničko ime),
telefonski broj za kontakt,
lozinku u šifriranom obliku,
i druge podatke koje korisnici unose u obrasce na ovoj web stranici.
Ne odgovaramo za točnost podataka koje su unijeli korisnici.
Iz sigurnosnih se razloga prikupljaju IP adrese korisnika, koji pristupaju web stranici. Na početku posjeta svakom je korisniku dodijeljen kolačić za prepoznavanje i praćenje košarice za kupnju. Na našem računalu naša web stranica može pohranjivati i druge kupnje, kao što su: ID korisnika u šifriranom obliku (za identifikaciju korisnika pri sljedećem posjetu), recenzije proizvoda (znate čije ste predmete već ocijenili) i kolačiće usluge Google Analytics (analiza posjeta web stranice).
Sve gore navedene informacije, osim kolačića, trajno se pohranjuju na serveru. Kolačići se pohranjuju u memoriji servera samo za vrijeme trajanja posjeta i brišu se nakon jednog sata neaktivnosti, a trajni kolačići pohranjuju se na računalu posjetitelja.
Trgovina upravlja podacima u anonimnom obliku, koji se može koristiti u svrhu statističke analize. Podaci korisnika neće biti proslijeđeni neovlaštenim osobama ni na koji način. Potrebne podatke dijelimo samo s dostavnom službom (npr. Pošta Slovenije, DPD Slovenija) za uspješno izvršenje naloga (adresa za isporuku, broj telefona i iznos u slučaju plaćanja po isporuci). Kontaktirat ćemo korisnike putem sredstava daljinske komunikacije samo ako se korisnik izričito ne protivi tome.
Iznimno otkrivanje osobnih podataka
Podaci koji će se prikupljati i obrađivati bit će objavljeni samo ako je takva obveza propisana zakonom ili u dobroj vjeri da je takva radnja nužna za postupke pred sudovima ili drugim državnim tijelima te za zaštitu i ostvarivanje legitimnih interesa trgovine.
Zahtjev za brisanje, odjavu i zahtjev za podacima
Korisnik se uvijek može odjaviti od primanja promotivnih e-mailova, putem jasno vidljive odjave, koja će biti u podnožju svih poslanih poruka (“Odjava” ili “Otkazivanje pretplate”). Klikom na link, korisnik će jednostavno biti otkazan od primanja promotivnih e-poruka. Zbog prirodne funkcionalnosti web-mjesta, korisnik će uvijek primiti e-poštu u slučaju zahtjeva za zaboravljenom lozinkom. Korisnik uvijek može zatražiti uklanjanje svojih podataka iz naše baze podataka slanjem pošte s predmetom DELETE na [email protected] i putem toga zatražiti ili izbrisati svoje podatke. TOPPIK-KOSA onda mora izbrisati sve pohranjene podatke povezane s adresom s koje je poslan zahtjev uklanjanja e-pošte. Zbog prirodne funkcionalnosti web stranice, zadržali smo pravo ukloniti sve korisničke podatke (adresu e-pošte, ime / nadimak, druge podatke koje korisnik može unijeti u profil) i zamijeniti s automatski generiranom adresom e-pošte i imenom, koji nema vezu i ni na koji način ne pokazuje korisničko ime ili adresu e-pošte. Uklonit ćemo sve ostale podatke ili unijeti automatski generirane znakove.
Saznajte više o našim pravilima na stranici privatnost i kolačići.
Korisnik može u svoj profil unijeti dodatne informacije koje su vidljive javnosti, osim u slučajevima kada su zabilježene drugačije.
Svi kontaktni obrasci i drugi obrasci za slanje na web stranici služe samo za komunikaciju, a uneseni podaci se ne koriste za daljnju obradu (npr. Slanje promotivnih poruka), osim ako je jasno naznačeno na obrascu.
Sve moguće sporove rješavat će sud u Ljubljani, Slovenija. Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na [email protected].